Az eseménykezelő modulban lehetőség van a partnerekkel folytatott kommunikációk rögzítésére, így nem a munkatársak fejében van az információ, hanem megosztják azt a céggel és így a cég értékét növelik.
Szabadságolás nem okoz többet gondot, mert minden információ egy jól szervezett cég-tudásbázisban van benne. A munkaerőpótlásnál, betanításnál is élvezhetjük előnyét, hiszen a partnerekkel kapcsolatos történeti események megtalálhatóak a rendszerben. Az új kolléga is fel tudja venni úgy a telefont, hogy tudja mi történt az adott partnerrel a vállalkozás előző éveiben.
Az események létrejöttével, vagy egy esemény megtörténéséhez feladatok elvégzésére van szükség. Akár egy megrendelés elküldése, számla befogadása, számla kiállítása köthető feladathoz, amíg az a feladat nem teljesül, addig a bizonylatok sem véglegesíthetők, a munkafolyamatok nem folytathatók.
A feladatokról a munkatársak e-mailben is tájékoztatást kapnak, így akár okos telefonjukat megnézve is értesülhetnek az aktuális feladatokról.
A feladat- eseménykezelő rendszer átszövi a teljes vállalatirányítási rendszert, megtalálható a CRM, értékesítési, számlázó program részeinél, de ugyanúgy a pénzügynél, könyvelés program részeinél is, azaz minden modulnál, hiszen a cég életében számos esemény történik a különböző munkaműveleteknél.
Úgy érzi nem tudja rávenni a kollégákat, hogy rögzítség az eseményeket? A bevezetés során dobjon fel bónusz forintokat minden esemény berögzítéséért. Munkatársanként le tudja szűrni, ki mennyi eseményt vitt fel. 2-3 hónap múlva már látják a kollégák a hasznát és nem kell kérni őket külön, mert maguktól megteszik, hiszen a munkájukat nagyban támogatja.
Az Ön üzleti partnerének is jól esik, ha betelefonálva a vele kapcsolatos eseményeket ismeri és megfelelően kezeli az Ön vállalkozása. Egy esemény/feladatkezelő használata a vállalkozásának megítélését is pozitív irányba tereli.
Tudjuk, hogy nem egyszerű döntés előtt áll, ezért mindenképpen azt javasoljuk, hogy egy kötetlen telefonos egyeztetés során beszéljük át, pontosan milyen vállalatirányítási, ügyviteli, stb. feladatokra keres profi megoldást. Ez nem kötelezi semmire, de segít Önnek, hogy valós igényei és lehetőségei tisztábban megfogalmazódjanak. 35 év szoftverfejlesztői tapasztalatával állunk rendelkezésére, keressen bennünket bátran, megoldjuk a problémáját!
A CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer kis- és középvállalkozásoknak készült. A rendszer modulokból áll, amelyet tetszés szerint választhat, attól függően, hogy a vállalkozásában mely területre keres hatékony támogató megoldást.
Az alábbiakban felsorakoztatott modulokon kívül kérhet egyedi fejlesztést is, amely segítségével, akár egyedi beviteli felületet, vagy funkciót is megvalósítunk Ön számára.
Tetszőleges számú telephely, kapcsolattartó, kommunikációs csatorna. pü.i adatok, kategória besorolások.
Tetszőleges árforma, szerződéses, akciós, beszerzési ár, cikkszámok, egyedi azonosító/SARZS
Az egymással kapcsolatban álló modulok együttműködését központilag beállított alapadatok biztosítják
NAV Online feladás, számlaláncolat kezelés, gyűjtőszámla, ütemezett számlázás, módosító okirat, távszámla
Elindítottuk a távnyomtatás szolgáltatásunkat, amelyet elsőként a számlák küldésére vezettünk be.
Az ügyviteli rendszerünk illesztése a SAM4S NR-440-es elektronikus kasszához. A pénztárgép ad és kér információt
Webshop számlázó bővítmény.
Gyűjtőzés (pl.munkaszám), kompenzáció, bekérő, kintlévőség kezelés, bankgarancia, pénztár, banki feldolgozás, feladás
Nyilvántarthatja a Jóteljesítési garanciákat és Garanciális visszatartásokat.
Hogy csak azok a szállítói számlák kerüljenek befogadásra és utalásra, melyek a kötelező ellenőrzéseken már átestek!
A pénzügy online kimutatása, a kikontírozott adatok kimutatásai számlaszámokra, partnerekre és gyűjtőkre
Tárgyi eszközök egyenkénti, vagy csoportosan történő rögzítését. 3 különböző amortizációs érték
Számviteli mérleg, eredmény-kimutatás
Készletgazdálokdás, SARZS és egyedi azonosítók, intrastat, EKÁER , szállítólevél
Az EKÁER rendszerrel való kapcsolat kezelését a CobraConto.Net vállalatirányítási rendszerben külön modul támogatja.
Egyszerűen vezethetők ki készletről a felhasznált alapanyagok és vételezhetők be a kész-, ill. melléktermékek.
Az ajánlattól a megrendelésig segíti az értékesítő munkáját abban, hogy hatékonyan kezelje az ügyfeleit
Mit, mikor, kitől és mennyiért szereztek be... Megrendeléstől a készletrevételezésig
Segítségével a CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer könnyedén összeköthetővé válik külső rendszerekkel.
Minden ügyfél információ megtalálható és azonnal elérhető
Szerviz és egyéb tevékenységek dokumentálására, az ügyfelek eszközeinek nyilvántartására, illetve számlázás indítása.
Ügyek, kommunikációk rögzítésére, feladatok felvétele bárhol a rendszerben, így nem a munkatársak fejében van
Dokumentumok, számla érkeztetése, dokumentumok csatolása, számla jóváhagyási rendszer
Lehetőséget biztosít a szerződéskezelésre, dokumentumkezelésre
analitikus gyűjtőkódok (költséghely, költségviselő, projekt- és munkaszám) áttekintésre és cash-flow, Cash Forcast
SQL riportok segítségével egyedi információs igényeiket is támogathatják
Felvásárlási jegyek és őstermelők kezelése? Erre is van megoldásunk!
Lehetőséget biztosít a rendszeren belül küldendő bizonylatok, számlák, fizetési felszólítások, feladatokról e-mailek automatikus küldését.
A felhasználók tevékenységének riportolására
Adatkezelés a GDPR-nak megfelelően
A hitelkeret ellenőrző funkció
A Magyar Könyvvizsgálói Kamara specifikációja alapján
Automatikus fizetési felszólítás, egyenlegközlők kiküldésé, kintlévőségek kezelése
A partnernél beállított hitelkeretet figyeli a rendszer