Ha van külön CRM és számlázó program, de ezek nincsenek integrálva, összekötve, akkor már többletmunkával és hibázási lehetőséggel lehet csak a folyamatokat kezelni.
Minden marketingre költött pénz a kukába landol, ha az érdeklődések, ajánlatok, megrendelések és azok teljesítése nem megfelelően működnek.
Az ügyviteli programban az értékesítési rendszer az értékesítési folyamatokat hatékonyan támogatja, az ajánlat megírásától annak teljesítéséig nyomon tudja követni folyamatait! A finomra hangolt paraméterezési lehetőséggel, Ön teljesen testre szabhatja a folyamatot.
Az értékesítési folyamat belépési pontja szabadon választható, kezdhető az ajánlattal, de mód van arra is, hogy csak a rendeléseket, vagy teljesítéseket rögzítsék a rendszerbe. A teljesítés végkimenetele paraméterezéstől függően lehet raktári mozgás (alapesetben kiadás, át nem vett áruk esetén bevétel), amelyből külön szállítólevél is készülhet és/vagy közvetlenül számlázás.
Az értékesítési rendszerben a folyamatok optimalizálásában a konzulens kolléga a bevezetésnél segít, ezzel a vállalkozása hatékonyabban működik, az értékesítési folyamatokat könnyebben sikerre viheti! használja ki a több, mint 35 éves tapasztalatunkat és a kollégáink tudását!
Nem csupán egy ajánlatküldő elszigetelt alkalmazást kap, hanem egy összetett értékesítési rendszert! És pluszban még a vállalatirányítási rendszer megjelenítését is szabadon változtathatják különböző témák szerint a felhasználók, hogy a szoftver ergonómiáját növeljük.
A CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer az értékesítés (vevői ajánlat, rendelés, teljesítés és számla kiállítása) során a megadott
figyelembevételével ajánlja fel a kiválasztott termékhez tartozó eladási árat.
Azaz, ha éppen egy adott terméknek akciós ára van, akkor automatikusan beemeli a program az akciós árat. Ha a partnernek kedvezménye van, akkor a kedvezményes árat emeli be a program, így nem kell aggódni, hogy a kollégák esetleg hibázhatnak és nem a megfelelő árat küldik a partnerüknek.
Az értékesítési csomagok használatával ügyfeleinknek kedvezményes árú termék-összeállításokat ajánlhatunk és értékesíthetünk az ügyviteli rendszerünkben. Az értékesítési csomagoknak önmagukban nincs készletmennyisége, csak a csomagot összetevő cikkeknek.
Az érdeklődést, az első telefonbeszélgetést az ügyféllel rögzítheti eseményként, ahol minden fontos információt felvehet, amely az ajánlat írásához szükséges. Ez az értékesítési rendszer és CRM rendszer legfontosabb eszköze. Az ajánlat kezelése, azzal kapcsolatos események rögzíthetőek a rendszerbe az ajánlathoz. Az értékesítő és a vezető is könnyen áttekintheti melyik ajánlattal van teendő és melyik ajánlat nincs megfelelően, időben kezelve.
Az ügyviteli programban telefonos, e-mailes megkeresést követően feladatot is vehet fel, amelyben rögzítheti, hogy a megkeresését követően mit kell elvégeznie és mikorra (pl. személyes bemutató, ajánlat készítésének határideje, stb.) Ezzel segítheti munkáját, hogy egy megkeresés sem maradjon kezeletlenül! A felvett feladatok az értékesítési rendszer és a CRM rendszer hatékony eszköze.
Az ügyviteli rendszer segítségével különböző devizákban készítheti el ajánlatát. Az ajánlat nemcsak terméket, hanem szolgáltatást is tartalmazhat. Az ügyviteli program terméktörzsében mind a termékeket és szolgáltatásokat kezelhetjük, tetszőleges számú árformával, külön akciós és szerződéses árak rögzítésével. A terméktörzs felhasználásával pillanatok alatt, gyorsan elkészíthető az ajánlat a partnernél megadott kommunikációs nyelven. Az ajánlat képes opciós tételek kezelésére is, amely összegei így nem kerülnek az ajánlat végösszegébe. Az ajánlat készítésénél adhatunk minden tételre kedvezményt, de lehetőség van tételenként más-más kedvezmények adására is. Az ügyviteli rendszer átlátható képet ad arról, hogy mennyi a nyitott ajánlatok összege, mennyi az elutasított ajánlatok összege. Hogyan teljesítenek az értékesítők. Az értékesítők is könnyedén látják az ajánlataikat és azokkal kapcsolatos feladataikat. Az ajánlat automatikusan küldhető e-mailen. Az elkészült ajánlatról automatikusan generál a vállalatirányítási rendszer egy pdf-et, amelyet hozzácsatol az ajánlathoz. A vállalatirányítási rendszer minden modulja kezeli a csatolmányokat, így a dokumentumkezelés már a generált bizonylatoknál is élvezhető.
A vevői megrendelés az ügyviteli rendszerben elkészített ajánlatból egy kattintással, villámgyorsan elkészíthető, kinyomtatható. pdf-ben csatolt dokumentumként a megrendeléshez automatikusan rögzítődik! Nincs felesleges újabb adatbevitel! Amennyiben ajánlatot nem készít, úgy rögtön a megrendelést is kitöltheti. A megrendelésen szereplő termékre, amelyhez raktárkezelés kötődik, a rendszer automatikusan elvégzi a foglalást. A cég elemzése máris bővült azzal, hogy hány ajánlatból lett megrendelés az adott időszakra, és/vagy adott értékesítőre. Lásson tisztán és becsülje meg cége forgalmát előre! Tervezzen biztos alapokon!
A beérkezett megrendelést követően a megrendelésből az ügyviteli programban egy kattintással generálhatunk teljesítést. A megrendelések részteljesítést is könnyedén kezelheti az ügyviteli programban. Lekérdezhető pillanatok alatt, hogy mely megrendelések várnak még teljesítésre.
Az ügyviteli rendszerben a teljesítésből készíthetünk szállítólevelet és számlát is! Az üzleti folyamatok testre szabhatóak, hogy a teljesítés melyik fázisában, hogyan kezelje az ügyviteli rendszer a számlázást, készletkezelést, szállítólevél készítését! A folyamatok optimalizációjában a bevezetésnél a konzulens kolléga segítséget nyújt!
Az ajánlatküldő program vagy önálló CRM, számlázó rendszerek integráltság hiányában nem biztosítják azt a teljes folyamatkezelést, amelyre egy vállalatnak a sikerhez szüksége van.
Hiszen a beérkezett érdeklődésből, ajánlat, megrendelés, teljesítés, készletkezelés, munkalap, számlázás, pénzügyi könyvelés és a legvégén mérleg, és az ezekhez kötődő események, dokumentumkezelések szükségesek, amelyet a CobraConto.NET vállaltirányítási rendszer biztosít Önnek.
Tudjuk, hogy nem egyszerű döntés előtt áll, ezért mindenképpen azt javasoljuk, hogy egy kötetlen telefonos egyeztetés során beszéljük át, pontosan milyen vállalatirányítási, ügyviteli, stb. feladatokra keres profi megoldást. Ez nem kötelezi semmire, de segít Önnek, hogy valós igényei és lehetőségei tisztábban megfogalmazódjanak. 35 év szoftverfejlesztői tapasztalatával állunk rendelkezésére, keressen bennünket bátran, megoldjuk a problémáját!
A CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer kis- és középvállalkozásoknak készült. A rendszer modulokból áll, amelyet tetszés szerint választhat, attól függően, hogy a vállalkozásában mely területre keres hatékony támogató megoldást.
Az alábbiakban felsorakoztatott modulokon kívül kérhet egyedi fejlesztést is, amely segítségével, akár egyedi beviteli felületet, vagy funkciót is megvalósítunk Ön számára.
Tetszőleges számú telephely, kapcsolattartó, kommunikációs csatorna. pü.i adatok, kategória besorolások.
Tetszőleges árforma, szerződéses, akciós, beszerzési ár, cikkszámok, egyedi azonosító/SARZS
Az egymással kapcsolatban álló modulok együttműködését központilag beállított alapadatok biztosítják
NAV Online feladás, számlaláncolat kezelés, gyűjtőszámla, ütemezett számlázás, módosító okirat, távszámla
Elindítottuk a távnyomtatás szolgáltatásunkat, amelyet elsőként a számlák küldésére vezettünk be.
Az ügyviteli rendszerünk illesztése a SAM4S NR-440-es elektronikus kasszához. A pénztárgép ad és kér információt
Webshop számlázó bővítmény.
Gyűjtőzés (pl.munkaszám), kompenzáció, bekérő, kintlévőség kezelés, bankgarancia, pénztár, banki feldolgozás, feladás
Nyilvántarthatja a Jóteljesítési garanciákat és Garanciális visszatartásokat.
Hogy csak azok a szállítói számlák kerüljenek befogadásra és utalásra, melyek a kötelező ellenőrzéseken már átestek!
A pénzügy online kimutatása, a kikontírozott adatok kimutatásai számlaszámokra, partnerekre és gyűjtőkre
Tárgyi eszközök egyenkénti, vagy csoportosan történő rögzítését. 3 különböző amortizációs érték
Számviteli mérleg, eredmény-kimutatás
Készletgazdálokdás, SARZS és egyedi azonosítók, intrastat, EKÁER , szállítólevél
Az EKÁER rendszerrel való kapcsolat kezelését a CobraConto.Net vállalatirányítási rendszerben külön modul támogatja.
Egyszerűen vezethetők ki készletről a felhasznált alapanyagok és vételezhetők be a kész-, ill. melléktermékek.
Az ajánlattól a megrendelésig segíti az értékesítő munkáját abban, hogy hatékonyan kezelje az ügyfeleit
Mit, mikor, kitől és mennyiért szereztek be... Megrendeléstől a készletrevételezésig
Segítségével a CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer könnyedén összeköthetővé válik külső rendszerekkel.
Minden ügyfél információ megtalálható és azonnal elérhető
Szerviz és egyéb tevékenységek dokumentálására, az ügyfelek eszközeinek nyilvántartására, illetve számlázás indítása.
Ügyek, kommunikációk rögzítésére, feladatok felvétele bárhol a rendszerben, így nem a munkatársak fejében van
Dokumentumok, számla érkeztetése, dokumentumok csatolása, számla jóváhagyási rendszer
Lehetőséget biztosít a szerződéskezelésre, dokumentumkezelésre
analitikus gyűjtőkódok (költséghely, költségviselő, projekt- és munkaszám) áttekintésre és cash-flow, Cash Forcast
SQL riportok segítségével egyedi információs igényeiket is támogathatják
Felvásárlási jegyek és őstermelők kezelése? Erre is van megoldásunk!
Lehetőséget biztosít a rendszeren belül küldendő bizonylatok, számlák, fizetési felszólítások, feladatokról e-mailek automatikus küldését.
A felhasználók tevékenységének riportolására
Adatkezelés a GDPR-nak megfelelően
A hitelkeret ellenőrző funkció
A Magyar Könyvvizsgálói Kamara specifikációja alapján
Automatikus fizetési felszólítás, egyenlegközlők kiküldésé, kintlévőségek kezelése
A partnernél beállított hitelkeretet figyeli a rendszer