A készletkezelő modul főbb tulajdonságai:
Az ügyviteli rendszer szállítólevél készítésekor képes az EKÁER rendszernek feladni a szállítandó árut és a rendszertől kapott EKÁER számot rögzíti a szállítólevélre.
Az új online pénztárgép illesztés segítségével a készletkezelés automatikusan megtörténik az ügyviteli rendszerben. Az ügyviteli rendszerünk a SAM4S NR-440-es elektronikus kasszához van illesztve. A pénztárgép ad és kér információt az ügyviteli rendszertől. A pénztárgépen keresztül számla is kiállítható.
A készletnyilvántartó modul lehetőséget biztosít tetszőleges számú raktár kialakítására, amelyhez külön hozzáférési jogosultságok köthetők.
Az ügyviteli programban a készletnyilvántartás során készíthető előkészített raktári mozgás, amely piszkozat még és később kerül véglegesítésre, továbbá az ügyviteli rendszer beállításától függően a számlatömb paraméterei alapján tervezett raktári mozgást is készíthet a számla, amely az áru kiadásakor, a raktáros véglegesíti és nyomtatja ki a raktárkiadási bizonylatot. A beszerzés, ajánlat kezelése is lehetőséget ad arra, hogy a beszerzés teljesítéskor végleges, előkészített, vagy tervezett raktári mozgást készítsen az ügyviteli rendszer.
Az ügyviteli program készletnyilvántartó moduljában a raktári kiadásból, vagy rögtön a kiadás során szállítólevél nyomtatható. Szállítólevél készíthető az értékesítő modul teljesítési objektumából is. A szállítólevél készíthető árral és ár nélkül. A szállítólevelek csoportosan a számlamodulban leszámlázhatók.
Az ügyviteli rendszer lehetőséget biztosít különböző készletnyilvántartással és értékesítéssel, valamint beszerzéssel kapcsolatos információk kinyerésére.
Az ügyviteli rendszer készletnyilvántartásában megtalálható raktári mozgások lekérdezhetőek, a bevételezésnél, kiadásnál készült bizonylatokat pdf-ben automatikusan tárolja a rendszer.
Készletnyilvántartás alapján termékkategóriák, könyvelési csoportok, egyedi azonosítók, raktár és gyűjtőkód szerinti lekérhetők a forgalmi listák a raktárkezelő programból.
Készletnyilvántartás kezeli az egyedileg azonosított termékeket is. Az ügyviteli rendszer a bevételezésnél és a kiadásánál (itt felkínálja a lehetőségeket) is megköveteli, az egyedi azonosítók feltüntetését amennyiben a rendszerben ez beállításra kerül a termék törzsadatoknál.
A SARZS azonosítókkal, akár a termékek tárolásának, lejárati idejének beazonosítását is biztosítja a készletnyilvántartás.
A készletnyilvántartásban feltüntethetjük bevételezésnél a termék lejárati határidejét. A SARZS, vagy egyedi azonosító segítségével az ügyviteli program a kiadásnál feltünteti a választható tételeknél a lejárati határidőt.
A készletnyilvántartás különböző kimutatásainak elősegítésére a készletmozgásokat a különböző mozgásnemeken kívül még gyűjtőkódokkal is elláthatók. Egy tételhez tetszőleges számú gyűjtőkód rendelhető. Az ügyviteli programban szabadon definiálhatók a gyűjtők megnevezése (gép, munkaszám..stb.)
Bevételezés és kiadásnál az ügyviteli programban lehetőség van tömeges importadatok fogadására
Az ügyviteli rendszerbe a termékek törzsadatán kívül a raktári mozgásoknál is lehetőség van csatolmányok, dokumentumok becsatolására.
Az ügyviteli rendszer készletnyilvántartásában is lehetőség van a termékeket több devizában tárolni, bevételezni. A mozgásárat a rendszer a könyvelési devizára számítja át.
A készletnyilvántartásba vétel során a beszerzett termékekre különböző költségeket oszthatunk rá. Az történhet tételekre közvetlenül, de történhet érték szerinti súlyozással elosztva a bizonylaton szereplő termékekre.
Az ügyviteli rendszer az Intrastat bevallást is támogatja.
A vállalatirányítási rendszer tartalmaz számos lekérdezést, de tetszőlegesen bármilyen lekérdezés összeállítható a vállalkozása igényei szerint.
Tudjuk, hogy nem egyszerű döntés előtt áll, ezért mindenképpen azt javasoljuk, hogy egy kötetlen telefonos egyeztetés során beszéljük át, pontosan milyen vállalatirányítási, ügyviteli, stb. feladatokra keres profi megoldást. Ez nem kötelezi semmire, de segít Önnek, hogy valós igényei és lehetőségei tisztábban megfogalmazódjanak. 35 év szoftverfejlesztői tapasztalatával állunk rendelkezésére, keressen bennünket bátran, megoldjuk a problémáját!
A CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer kis- és középvállalkozásoknak készült. A rendszer modulokból áll, amelyet tetszés szerint választhat, attól függően, hogy a vállalkozásában mely területre keres hatékony támogató megoldást.
Az alábbiakban felsorakoztatott modulokon kívül kérhet egyedi fejlesztést is, amely segítségével, akár egyedi beviteli felületet, vagy funkciót is megvalósítunk Ön számára.
Tetszőleges számú telephely, kapcsolattartó, kommunikációs csatorna. pü.i adatok, kategória besorolások.
Tetszőleges árforma, szerződéses, akciós, beszerzési ár, cikkszámok, egyedi azonosító/SARZS
Az egymással kapcsolatban álló modulok együttműködését központilag beállított alapadatok biztosítják
NAV Online feladás, számlaláncolat kezelés, gyűjtőszámla, ütemezett számlázás, módosító okirat, távszámla
Elindítottuk a távnyomtatás szolgáltatásunkat, amelyet elsőként a számlák küldésére vezettünk be.
Az ügyviteli rendszerünk illesztése a SAM4S NR-440-es elektronikus kasszához. A pénztárgép ad és kér információt
Webshop számlázó bővítmény.
Gyűjtőzés (pl.munkaszám), kompenzáció, bekérő, kintlévőség kezelés, bankgarancia, pénztár, banki feldolgozás, feladás
Nyilvántarthatja a Jóteljesítési garanciákat és Garanciális visszatartásokat.
Hogy csak azok a szállítói számlák kerüljenek befogadásra és utalásra, melyek a kötelező ellenőrzéseken már átestek!
A pénzügy online kimutatása, a kikontírozott adatok kimutatásai számlaszámokra, partnerekre és gyűjtőkre
Tárgyi eszközök egyenkénti, vagy csoportosan történő rögzítését. 3 különböző amortizációs érték
Számviteli mérleg, eredmény-kimutatás
Készletgazdálokdás, SARZS és egyedi azonosítók, intrastat, EKÁER , szállítólevél
Az EKÁER rendszerrel való kapcsolat kezelését a CobraConto.Net vállalatirányítási rendszerben külön modul támogatja.
Egyszerűen vezethetők ki készletről a felhasznált alapanyagok és vételezhetők be a kész-, ill. melléktermékek.
Az ajánlattól a megrendelésig segíti az értékesítő munkáját abban, hogy hatékonyan kezelje az ügyfeleit
Mit, mikor, kitől és mennyiért szereztek be... Megrendeléstől a készletrevételezésig
Segítségével a CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer könnyedén összeköthetővé válik külső rendszerekkel.
Minden ügyfél információ megtalálható és azonnal elérhető
Szerviz és egyéb tevékenységek dokumentálására, az ügyfelek eszközeinek nyilvántartására, illetve számlázás indítása.
Ügyek, kommunikációk rögzítésére, feladatok felvétele bárhol a rendszerben, így nem a munkatársak fejében van
Dokumentumok, számla érkeztetése, dokumentumok csatolása, számla jóváhagyási rendszer
Lehetőséget biztosít a szerződéskezelésre, dokumentumkezelésre
analitikus gyűjtőkódok (költséghely, költségviselő, projekt- és munkaszám) áttekintésre és cash-flow, Cash Forcast
SQL riportok segítségével egyedi információs igényeiket is támogathatják
Felvásárlási jegyek és őstermelők kezelése? Erre is van megoldásunk!
Lehetőséget biztosít a rendszeren belül küldendő bizonylatok, számlák, fizetési felszólítások, feladatokról e-mailek automatikus küldését.
A felhasználók tevékenységének riportolására
Adatkezelés a GDPR-nak megfelelően
A hitelkeret ellenőrző funkció
A Magyar Könyvvizsgálói Kamara specifikációja alapján
Automatikus fizetési felszólítás, egyenlegközlők kiküldésé, kintlévőségek kezelése
A partnernél beállított hitelkeretet figyeli a rendszer