Immár egy rendszeren belül kezelhető az értékesítési folyamat az ajánlat kiküldésétől kezdve a szerződés megkötésén át a mérföldkövek számlázásáig, a kiegyenlítések könyveléséig. Megoldásunk így kiküszöböli, hogy cégének szigetrendszerek vagy Excel fájlok nehézkes szinkronban tartásával kelljen megküzdenie, erőforrásait pedig a profitteremtésre összpontosíthatja.
A meglévő, már hatályban lévő szerződéseket is rögzíthetőek, így a szerződéskezelés és tárolás megvalósul az ERP rendszerben.
A szerződések állományokba csoportosíthatóak, sablonok rendelhetőek hozzá. A szerződésekhez rögzített metaadatok, vagy a tetszőlegesen létrehozható jellemzők sokasága segít a szerződések elkészítését, strukturált adattárolását. Ennek köszönhetően a szerződésnyilvántartó biztosítja a szerződések egyszerű, gyors kereshetőségét.
A szerződésekhez mérföldkövek, feladatok rögzíthetőek, amelyek a felhasználói igények alapján létrehozhatóak, ezáltal a szerződés létrehozása mellett a szerződés életének nyomon követése, a szerződés által generált feladatok végrehajtása is egyszerűen megvalósítható.
A szerződések létrehozásához engedélyezési és aláírási folyamatok rendelhetőek a szerződésnyilvántartóban.
A létrehozás szakasza mind a kibocsátás, mind pedig a befogadás esetében azonos elvet követ, melyet az alábbi ábra szemléltet:
A CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer szerződéskezelőjében a szerződéskötési folyamat során a szerződések mindig valamilyen státuszban vannak, mely státuszokhoz a rendszer automatikusan feladatot oszt ki az egyes munkacsoportoknak vagy a szerkesztő csoport valamely tagjától egy művelet elvégzését várja, hogy a folyamat egy következő állapotba léphessen. Természetesen a szerződés állapotváltozásai naplózásra kerülnek.
A szerződéskezelést segíti a sablonok létrehozása, amely tartalmaz minden szükséges metaadatot, jellemzőt és dokumentumot, amely segítségével gyorsan, könnyedén összeállítható vagy befogadható az új szerződés.
A szerződésben érdekelt felek emlékeztetőket állíthatnak be tetszőlegesen testre szabva, például a szerződési határidőkre, szerződés lejáratára, közelgő határidőre, teljesítés felülvizsgálatára, megújítási határidőre. Az emlékeztető e-mail formájában és/vagy feladat formájában is rögzíthető.
A szerződés verziószámot visel, azaz első létrejöttekor 1-es verziót kap, majd valahányszor a létrehozási folyamatban a szerződő felek, jóváhagyók, vagy aláírók módosítási igényt jelentenek be, a szerződés aktuális állapota elmentésre kerül, a verziószámot egyel növeli a szerződéskezelő rendszer. Az elmentett verziók bármikor visszanézhetők ezzel biztosítva van a változások kezelése.
A szerződéskezelés fontos eleme, hogy projektkódok rögzíthetők hozzá tetszőleges számban, így könnyen átláthatóvá válnak a projektekhez tartozó szerződések. A projekteken kívül tetszőleges számú és megnevezésű kategóriák is létrehozhatóak, amely a sablonokhoz, szerződésekhez rendelhetőek, mellyel a szerződésnyilvántartó, szerződéskezelő még több dimenziós strukturált adattárolást biztosít.
Kimenő szerződés létrehozási folyamata a CobraConto.Net rendszerben a mellékelt ábra szemléltet, ahol a fehér téglalapok jelképezik a szerződést annak különböző státuszaiban.
A szerződés modul szerves része a CobraConto.Net vállalatirányítási rendszernek. A szerződések létrehozása, kezelése, tárolása, mérföldkövek, feladatok hozzárendelése a fejlesztés első mérföldköve volt.
A második mérföldkőben a CobraConto.Net ütemezett számlamoduljával történő összekapcsolás, amely segítségével a szerződésben rögzített rendszerességgel és fizetési határidővel az adott partner részére a rendszer elkészíti a számlát.
Egyedi fejlesztés keretein belül vállaljuk a különböző moduljainkkal vagy külső rendszerekkel az integrációkat az ügyfeleink kérésének megfelelően, ezzel biztosítva a még hatékonyabb munkavégzést partnereink számára.
Tudjuk, hogy nem egyszerű döntés előtt áll, ezért mindenképpen azt javasoljuk, hogy egy kötetlen telefonos egyeztetés során beszéljük át, pontosan milyen vállalatirányítási, ügyviteli, stb. feladatokra keres profi megoldást. Ez nem kötelezi semmire, de segít Önnek, hogy valós igényei és lehetőségei tisztábban megfogalmazódjanak. 35 év szoftverfejlesztői tapasztalatával állunk rendelkezésére, keressen bennünket bátran, megoldjuk a problémáját!
A CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer kis- és középvállalkozásoknak készült. A rendszer modulokból áll, amelyet tetszés szerint választhat, attól függően, hogy a vállalkozásában mely területre keres hatékony támogató megoldást.
Az alábbiakban felsorakoztatott modulokon kívül kérhet egyedi fejlesztést is, amely segítségével, akár egyedi beviteli felületet, vagy funkciót is megvalósítunk Ön számára.
Tetszőleges számú telephely, kapcsolattartó, kommunikációs csatorna. pü.i adatok, kategória besorolások.
Tetszőleges árforma, szerződéses, akciós, beszerzési ár, cikkszámok, egyedi azonosító/SARZS
Az egymással kapcsolatban álló modulok együttműködését központilag beállított alapadatok biztosítják
NAV Online feladás, számlaláncolat kezelés, gyűjtőszámla, ütemezett számlázás, módosító okirat, távszámla
Elindítottuk a távnyomtatás szolgáltatásunkat, amelyet elsőként a számlák küldésére vezettünk be.
Az ügyviteli rendszerünk illesztése a SAM4S NR-440-es elektronikus kasszához. A pénztárgép ad és kér információt
Webshop számlázó bővítmény.
Gyűjtőzés (pl.munkaszám), kompenzáció, bekérő, kintlévőség kezelés, bankgarancia, pénztár, banki feldolgozás, feladás
Nyilvántarthatja a Jóteljesítési garanciákat és Garanciális visszatartásokat.
Hogy csak azok a szállítói számlák kerüljenek befogadásra és utalásra, melyek a kötelező ellenőrzéseken már átestek!
A pénzügy online kimutatása, a kikontírozott adatok kimutatásai számlaszámokra, partnerekre és gyűjtőkre
Tárgyi eszközök egyenkénti, vagy csoportosan történő rögzítését. 3 különböző amortizációs érték
Számviteli mérleg, eredmény-kimutatás
Készletgazdálokdás, SARZS és egyedi azonosítók, intrastat, EKÁER , szállítólevél
Az EKÁER rendszerrel való kapcsolat kezelését a CobraConto.Net vállalatirányítási rendszerben külön modul támogatja.
Egyszerűen vezethetők ki készletről a felhasznált alapanyagok és vételezhetők be a kész-, ill. melléktermékek.
Az ajánlattól a megrendelésig segíti az értékesítő munkáját abban, hogy hatékonyan kezelje az ügyfeleit
Mit, mikor, kitől és mennyiért szereztek be... Megrendeléstől a készletrevételezésig
Segítségével a CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer könnyedén összeköthetővé válik külső rendszerekkel.
Minden ügyfél információ megtalálható és azonnal elérhető
Szerviz és egyéb tevékenységek dokumentálására, az ügyfelek eszközeinek nyilvántartására, illetve számlázás indítása.
Ügyek, kommunikációk rögzítésére, feladatok felvétele bárhol a rendszerben, így nem a munkatársak fejében van
Dokumentumok, számla érkeztetése, dokumentumok csatolása, számla jóváhagyási rendszer
Lehetőséget biztosít a szerződéskezelésre, dokumentumkezelésre
analitikus gyűjtőkódok (költséghely, költségviselő, projekt- és munkaszám) áttekintésre és cash-flow, Cash Forcast
SQL riportok segítségével egyedi információs igényeiket is támogathatják
Felvásárlási jegyek és őstermelők kezelése? Erre is van megoldásunk!
Lehetőséget biztosít a rendszeren belül küldendő bizonylatok, számlák, fizetési felszólítások, feladatokról e-mailek automatikus küldését.
A felhasználók tevékenységének riportolására
Adatkezelés a GDPR-nak megfelelően
A hitelkeret ellenőrző funkció
A Magyar Könyvvizsgálói Kamara specifikációja alapján
Automatikus fizetési felszólítás, egyenlegközlők kiküldésé, kintlévőségek kezelése
A partnernél beállított hitelkeretet figyeli a rendszer