Az ügyviteli programban tetszőleges számú és típusú árformákat hozhatunk létre. Minden árformát meghatározhatunk különböző devizákban. A számlázó program automatikusan abban a devizában emeli be az árat az adott termékhez, amelyben a számla készül. Amennyiben a számla devizanemében nem talál árformát, úgy azt átszámolja az aktuális árfolyammal.
A vállalatirányítási, ügyviteli programban az akciós árat időszakonként kezelhető. Az ügyviteli rendszer automatikusan az akciós árral számol, ha annál jobb ár nincs a partnerhez rendelve, illetve, ha nincs a partnerrel szerződéses ár. Az akciós árak előre felvihetők a rendszerbe az időintervallum megadásával, így lehetőség van előre felkészülni az akcióra.
Az ügyviteli rendszerben a terméknél, szolgáltatásnál megadható a partner szerződéses ára. A szerződéses árnál a szerződés kezdő és vég dátumát is rögzítjük. A szerződéses ár esetén a partner számlájára a terméknél, szolgáltatásnál rögzített szerződéses ár kerül számlázásra, az akciós árat ilyenkor a rendszer nem veszi figyelembe.
Az ügyviteli rendszerben a terméktörzshöz a beszállítói árakat rögzíthetjük. A beszállítói árakkal a készletkezelő modul dolgozik a beszerzésnél automatikusan felkínálja a rögzített árat.
Ha cége forgalmaz olyan terméket, melyek egyedi azonosítóval vagy lejárati dátummal ellátottak, a rendszer biztosítja ezek nyomonkövethetőségét. Az ilyen cikkek raktár mozgásairól (bevételezés, szállítólevél) és értékesítési adatairól (számla, teljesítési igazolás) mindig pontos, visszakereshető riportokat kérhet le vállalatirányítási rendszerünkből.
Az ügyviteli rendszerben a termékek megnevezését korlátlan számú és típusú nyelven megadhatjuk. A számlázó, értékesítő és egyéb modulok a partner kommunikációs nyelvénél meghatározott nyelvet választják ki automatikusan és a számlára, ajánlatra ez alapján kerül feltüntetésre.
A termékeket/szolgáltatásokat tetszőleges típusú és számú, egy terméket, akár több típusú kategóriákba sorolható. A kategória képzés az ügyviteli programban segít a különböző kimutatások elkészítésében, egy újabb dimenzió ad a kimutatások értékeléséhez.
A termékekhez/szolgáltatásokhoz az ügyviteli program lehetőséget nyújt különböző jellemzők meghatározására és azok termékhez/szolgáltatáshoz való hozzárendeléséhez. Ezeknél a jellemzőknél meghatározható, hogy melyiket szeretné ha bizonylatokra is felkerüljenek! Könnyedén elkészítheti így a pontos információval ellátott ajánlatát, számláját!
Az ügyviteli programban lehetőség van megadni termékenként a termékhez tartozó termékdíj kódot, tömeget és a termékdíj típusát.
A statisztikai csoportok tetszőlegesen képezhetők. A statisztikai csoportoknál az ügyviteli programban egy átváltási arányszámot határozhatunk meg. (Például: 1 szálként nyilvántartott áru az 2 m, vagy az 1 dobozként nyilvántartott áru az 10 db.)
Az ügyviteli rendszerben nyelvenként a termékhez rendelhető, amely a számlán a tételsorban megjelenik. A leírás tetszőleges hosszúságú lehet.
Egy összetett működésű szervezetben központilag kell szabályozni, hogy egy-egy termék meddig beszerezhető, értékesíthető, stb. A CobraConto.Net képes kezelni ezt feladatot is, mivel kezdő dátummal szabályozható, hogy egy adott cikk milyen típusú tranzakcióban (beszerzés, értékesítési ajánlat, vevő rendelés, stb) nem szerepelhet már.
Az ügyviteli program minden moduljánál lehetőség van csatolmányok kezelésére, dokumentumokat, képek csatolhatók a rendszerbe.
Tudjuk, hogy nem egyszerű döntés előtt áll, ezért mindenképpen azt javasoljuk, hogy egy kötetlen telefonos egyeztetés során beszéljük át, pontosan milyen vállalatirányítási, ügyviteli, stb. feladatokra keres profi megoldást. Ez nem kötelezi semmire, de segít Önnek, hogy valós igényei és lehetőségei tisztábban megfogalmazódjanak. 35 év szoftverfejlesztői tapasztalatával állunk rendelkezésére, keressen bennünket bátran, megoldjuk a problémáját!
A CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer kis- és középvállalkozásoknak készült. A rendszer modulokból áll, amelyet tetszés szerint választhat, attól függően, hogy a vállalkozásában mely területre keres hatékony támogató megoldást.
Az alábbiakban felsorakoztatott modulokon kívül kérhet egyedi fejlesztést is, amely segítségével, akár egyedi beviteli felületet, vagy funkciót is megvalósítunk Ön számára.
Tetszőleges számú telephely, kapcsolattartó, kommunikációs csatorna. pü.i adatok, kategória besorolások.
Tetszőleges árforma, szerződéses, akciós, beszerzési ár, cikkszámok, egyedi azonosító/SARZS
Az egymással kapcsolatban álló modulok együttműködését központilag beállított alapadatok biztosítják
NAV Online feladás, számlaláncolat kezelés, gyűjtőszámla, ütemezett számlázás, módosító okirat, távszámla
Elindítottuk a távnyomtatás szolgáltatásunkat, amelyet elsőként a számlák küldésére vezettünk be.
Az ügyviteli rendszerünk illesztése a SAM4S NR-440-es elektronikus kasszához. A pénztárgép ad és kér információt
Webshop számlázó bővítmény.
Gyűjtőzés (pl.munkaszám), kompenzáció, bekérő, kintlévőség kezelés, bankgarancia, pénztár, banki feldolgozás, feladás
Nyilvántarthatja a Jóteljesítési garanciákat és Garanciális visszatartásokat.
Hogy csak azok a szállítói számlák kerüljenek befogadásra és utalásra, melyek a kötelező ellenőrzéseken már átestek!
A pénzügy online kimutatása, a kikontírozott adatok kimutatásai számlaszámokra, partnerekre és gyűjtőkre
Tárgyi eszközök egyenkénti, vagy csoportosan történő rögzítését. 3 különböző amortizációs érték
Számviteli mérleg, eredmény-kimutatás
Készletgazdálokdás, SARZS és egyedi azonosítók, intrastat, EKÁER , szállítólevél
Az EKÁER rendszerrel való kapcsolat kezelését a CobraConto.Net vállalatirányítási rendszerben külön modul támogatja.
Egyszerűen vezethetők ki készletről a felhasznált alapanyagok és vételezhetők be a kész-, ill. melléktermékek.
Az ajánlattól a megrendelésig segíti az értékesítő munkáját abban, hogy hatékonyan kezelje az ügyfeleit
Mit, mikor, kitől és mennyiért szereztek be... Megrendeléstől a készletrevételezésig
Segítségével a CobraConto.Net vállalatirányítási rendszer könnyedén összeköthetővé válik külső rendszerekkel.
Minden ügyfél információ megtalálható és azonnal elérhető
Szerviz és egyéb tevékenységek dokumentálására, az ügyfelek eszközeinek nyilvántartására, illetve számlázás indítása.
Ügyek, kommunikációk rögzítésére, feladatok felvétele bárhol a rendszerben, így nem a munkatársak fejében van
Dokumentumok, számla érkeztetése, dokumentumok csatolása, számla jóváhagyási rendszer
Lehetőséget biztosít a szerződéskezelésre, dokumentumkezelésre
analitikus gyűjtőkódok (költséghely, költségviselő, projekt- és munkaszám) áttekintésre és cash-flow, Cash Forcast
SQL riportok segítségével egyedi információs igényeiket is támogathatják
Felvásárlási jegyek és őstermelők kezelése? Erre is van megoldásunk!
Lehetőséget biztosít a rendszeren belül küldendő bizonylatok, számlák, fizetési felszólítások, feladatokról e-mailek automatikus küldését.
A felhasználók tevékenységének riportolására
Adatkezelés a GDPR-nak megfelelően
A hitelkeret ellenőrző funkció
A Magyar Könyvvizsgálói Kamara specifikációja alapján
Automatikus fizetési felszólítás, egyenlegközlők kiküldésé, kintlévőségek kezelése
A partnernél beállított hitelkeretet figyeli a rendszer